Dbamy o Twój czas, zostaw numer,
a nasz opiekun skontaktuj się z Tobą.
rebranding marki edukacyjnej
Planowanie zadania
Władze WSL pragnęły utrzymać liczbę studentów oraz pozyskać nowych w przyszłości. Dlatego należało stworzyć nowy, wyróżniający się i pojemny system identyfikacji wizualnej uczelni, która oferuje praktyczną wiedzę i konkretne umiejętności.
Lifting logotypu
Claim został przedstawiony w formie stylizacji typograficznej funkcjonującej na większości materiałów użytkowych jako odrębny element graficzny. Dzięki temu powiększeniu silnie komunikowane są prestiż i znaczenie uczelni.
Budowa znaku
Trójkąt zaczerpnięty z sygnetu WSL funkcjonuje jako stały, charakterystyczny element layoutu.
Na bazie trójkąta z sygnetu budowane są symbole graficzne – logotypy submarek. Sam sygnet (bez formy typograficznej logotypu) może być wykorzystywany dla symbolicznej identyfikacji materiałów WSL – na przykład jako „stempel” na karcie okolicznościowej.
Corporate Book
Stworzyliśmy Corporate Book określając
jasno zasady identyfikacji wizualnej marki.
Projekt KV
Motywem przewodnim komunikacji marki jest droga. Droga rozumiana jako symbol dążenia do celu, zmierzania w pożądane miejsce, jednocześnie bezpośrednio kojarząca się transportem, logistyką, szukaniem optymalnej trasy, przemierzaniem odległości.
Projekty Materiałów Użytkowych I Promocyjnych
Charakterystyczną cechą elementów użytkowych i promocyjnych jest stały układ graficzny logotypu i niezbędnych danych. Dzięki temu uzyskaliśmy efekt spójności i przejrzystości wszystkich materiałów.
Poznań
+48 61 854 20 60
Warszawa
+48 22 223 66 32
Poznań: ul. Wielka 18/9
Warszawa:
ul. Franciszka Klimczaka 1
(Royal Wilanów)
Fresh Brand Design Sp. z o.o.
ul. Wielka 18/9
61-775 Poznań
NIP: 679 285 80 02